torsdag 20 augusti 2015

Sommarenkät


Sommarens...
Bästa bok är faktiskt inte helt lätt att svara på. Har läst många bra böcker, men ingen som blev någon ny jättefavorit. Får nog ändå säga Half the World, tyckte betydligt mer om den än första boken i serien.
Bästa tv/film var nog Supernatural. Perfekt att ligga och titta på min sista semestervecka när jag åkte på en rejäl förkylning och inte kände för att röra mig ur soffan.
Bästa dag tror jag var första dagen i Mölle. Vacker natur att vandra i på dagen och en helt underbar sommarkväll, vindstilla med spegelblankt vatten och en vacker solnedgång.
Nya bekantskaper: Helloween. Hade ingen koll på dem alls innan utan gick och i väntan mellan två andra band när vi var på i Gävle på festival, och så blev det helt fantastiskt.
Lärdom: Åker man båt i skärgården bör man ta med sig vantar även om det är mitt i sommaren.
Kulturupplevelse: Getaway Rock i Gävle. Mycket bra band, och en del nya bekantskaper. Även Malmöfestivalen, kul med ett gratisarrangemang som blir så bra och mycket bra mat att välja på.

Enkät härifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar