torsdag 8 september 2011

A Feast for Crows


Del fyra i George R.R. Martins fantasyserie. I klass med tvåan, och alltså betydligt bättre än trean. Ganska dyster historia, men händelserik så då gör det ingenting. Saknar några av mina favoritkaraktärer, men de kommer i nästa bok så det får väl vara okej. Rätt mycket nya karaktärer, och berättade ur fler personers perspektiv, vilket är ett roligt grepp. Och det blir riktigt bra också. Rätt mätt nu dock, så får se hur lång tid det tar att läsa femte boken, kanske gör ett uppehåll och läser en del annat emellan.

2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig om det du skriver. Jag är spänd inför Adwd, fast jag måste få råd att köpa den först. Hehe.

    SvaraRadera
  2. Den kommer väl i pocket så småningom, men det dröjer väl lite... tror säkert den är värd att vänta på dock, får väl se när jag tar itu med att läsa den...

    SvaraRadera