lördag 31 augusti 2013

Läst i augusti


33. Intrusion - Ken Macleod
34. Moranthology - Caitlin Moran (e-bok)
35. 2312 - Kim Stanley Robinson (e-bok)
36. Pretties - Scott Westerfeld
37. An Unlocked Heart - K.C. Wells (e-bok)
38. Burden - Annmarie McKenna (e-bok)
39. Cut & Run - Abigail Roux & Madeleine Urban (e-bok)
40. Sticks & Stones - Abigail Roux & Madeleine Urban (e-bok)
41. Fish & Chips - Abigail Roux & Madeleine Urban (e-bok)
42. Divide & Conquer - Abigail Roux & Madeleine Urban (e-bok)
43. Ödesbunden - Benedict Jacka
44. A Dangerous Thing - Josh Lanyon (e-bok)
45. Armed & Dangerous - Abigail Roux (e-bok)

Bäst:
Cut & Run

Sämst:
2312 och Burden

Totalt: 13 st
På engelska: 12 st
E-böcker: 10 st

Har verkligen varit något av en fantastisk läsmånad, det är bra länge sedan jag läste så många böcker under en månad. Älskade verkligen böckerna jag läste ur Cut & Run-serien, kändes verkligen som de gav mig läsglädjen tillbaka, visade varför det är jag läser. För att hitta de där riktiga guldkornen, som det känns som det varit ont om annars i år. Jag kan väl erkänna att böckerna kanske inte har den mest logiska handlingen sådär i efterhand, men det var inget jag reagerade på under själva läsningen. Och känslan av längtan, att verkligen längta efter att jag får gå hem från jobbet och kan plocka upp boken/läsplattan igen och fortsätta läsa, det var så länge sedan den riktigt infann sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar