onsdag 19 oktober 2016

Nya böcker det senaste


E-böcker:

 

Båda två böcker som stod på min att-läsa-lista och när amazon hade ett bra pris passade jag på att köpa det. The Drafter har jag redan börjat läsa lite smått i, om en kvinna som tillhör en grupp människor som kan gå tillbaka i tiden en kort stund och ändra om ett händelseförlopp, men tappar minnen på grund av detta. Okej hittills. Zeroes som jag förstått det om tonåringar med superkrafter.

Fysiska böcker:


Del två och tre i serien De utvalda, där jag var positivt överraskad av första delen. Assail är forsättningen på Blood and Bone som jag tyvärr inte var så förtjust i men det är sista delen i serien så planerar att läsa den och hoppas den är bra. Sharp Ends är en novellsamling och House of Shadows en bok som stått länge på att-läsa-listan, har redan hunnit läsa den och tyckte den var riktigt bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar