torsdag 1 april 2010

Kvartalsrapport ett


Januari
Anna, min älskade - Magnus Utvik
The Last Hero - Terry Pratchett
The Moment You Were Gonw - Nicci Gerrard
Bitterfittan - Maria Sveland
Hey Dolly - Amanda Svensson
Belägringen - David Gemmell
Bipaviljongen - Leena Krohn
Små blå män - Terry Pratchett
The Laughing Corpse - Laurell K. Hamilton
Brustna hjärtans café - Lolly Winston
The Silver Wolf - Alice Borchardt

Februari
Tusen strålande solar - Khaled Hosseini
Över näktergalens golv - Lian Hearn
Den enda segern - Jan Guillou
Circus of the Damned - Laurell K. Hamilton
The Lunatic Café - Laurell K. Hamilton
Bloody Bones - Laurell K. Hamilton

Mars
Slash - Slash, Anthony Bozza
Små citroner gula - Kajsa Ingemarsson

Bäst:
Bitterfittan - Maria Sveland
Belägringen - David Gemmell

Sämst:
Anna, min älskade - Magnus Utvik
Hey Dolly - Amanda Svensson
Små citroner gula - Kajsa Ingemarsson
Mitt himmelska kramdjur - Katarina Mazetti

25 böcker var faktiskt fler än jag trodde. Kanske inte så konstigt att det känns som om jag aldrig får något gjort när det gäller skolarbete...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar